Keď to nejde, je čas volať technickú podporu
Poznáte to. Práve keď niečo najviac potrebujete zrovna sa to pokazí. Prvé čo urobí väčšina žien je že zavolá milého. A prvé čo urobí „milý“ je že to opravy… No v skutočnosti to takto nefunguje a máte na výber z dvoch možností.
Ak to neviete opraviť, prípadne nastaviť. Je čas prečítať si návod na použitie. Väčšinou tam bývajú typy pre podobné situácie.
V druhom prípade je čas zavolať technickú podporu. A verte že tí vás šetriť nebudú.
Ak si teda odmyslíme všetky tie náležitosti ohľadom osobných údajov aby si overili s kým to vlastne hovoria. Tak prvé čo sa vás zvyknú opýtať je. Skúšali ste to vypnúť a zapnúť? Respektíve, postupovali ste podľa návodu, vypli a zapli ste to? Tu si ale treba dať pozor, pretože je to dosť záludná otázka pri ktorej ak poviete že ste sto skúsili bez pozretia návodu, je to s určitosťou len vaša vina aj keby zariadenie vyhorelo. Rozhodne je to preto lebo ste nenazreli do návodu.
Ak ste to teda skúsili opakovane zapínať a vypínať. Teraz to prosím skúste znova, Nie žeby to k niečomu bolo ale skúste to. Možno za ten čas príde do niekto kto tomu aj rozumie a bude vám vedieť poradiť. Dovtedy je potrebné naťahovať čas kým sa dá.
Predpokladáme že najskôr voláte technickú podporu pre nefunkčný internet alebo televíziu. A tak je namieste kedy sa spýtajú či ste zadali správne prihlasovacie údaje pretože vidia že ste pripojený a tak chyba je istotne na vašej strane. Všetci dobre vieme že opísať pár čísel a písmen na to treba vyššie technické vzdelanie a nemôže to vykonávať niekto kto na to nemá školu. A preto je zrejmé kde bude chyba. Samozrejme že sa tu bavíme že ste chybu spravili vy a nikto. Ale takto na rovinu vám to povedať nemôžu a ani nesmú. Väčšina volajúcich je si istá že chyba nie je na ich strane a preto sa aj náležite tomu správajú. No treba si úprimne povedať že keby sa dookola neopakovala otázka. A skúšali ste to vypnúť a zapnúť? Aj ten prístup ľudí čo volajú o pomoc by bol iný. Ale to by sme chceli asi veľa. Atak pamätajte že so slušným správaním zájdete ďalej.
aj náležite tomu správajú. No treba si úprimne povedať že keby sa dookola neopakovala otázka. A skúšali ste to vypnúť a zapnúť? Aj ten prístup ľudí čo volajú o pomoc by bol iný. Ale to by sme chceli asi veľa. Atak pamätajte že so slušným správaním zájdete ďalej.